Gepersonaliseerde fashion box van B-Dressed

Geen zin of tijd om te winkelen, maar wil je jezelf wel graag iets cadeau doen? Daar is B-Dressed voor, een gepersonaliseerde shopping service voor vrouwen. Founder Berbel van Ass vertelt over dit concept.

Er zijn 3 boxen: Kylie ter waarde van 225 euro, Kendall ter waarde van 275 euro en Kim ter waarde van 325 euro. De prijs van de box correspondeert met het aantal kledingstukken en accessoires. Echter is geen enkele box hetzelfde, want ze worden echt allemaal persoonlijk op de klant afgestemd. Voordat de box met kleding wordt samengesteld krijg je een online stijquiz. Daarna volgt een telefonisch intake gesprek met een styliste. ‘’Julie Eijkelenboom is onze styliste/ personal shopper. Ze heeft Mode Management gedaan aan de Hogeschool van de Kunsten. Daarnaast kan zij zich ontzettend goed inleven in onze klanten,’’ vertelt van Ass. Bij B-Dressed zitten verschillende merken aangesloten waaronder: Second Female, B.young, FRNCH, La Petit étoile, Ouvre, La petit Francaise, EsQualo en Nana Judy.

5. Team juiste format

B-Dressed is een startup met een team van drie. Daarnaast heeft B-Dressed vier partners van Blooming & Booming die advies geven over strategie, funding en financiën. ‘’Er was nog geen personal shopping service beschikbaar voor vrouwen, in tegenstelling tot mannelijke services zoals The Cloakroom en House of Einstein. Dit terwijl er super veel vrouwen zijn die geen tijd hebben om te shoppen, niet van drukke winkels houden en gewoon een keer verrast willen worden,’’ vertelt van Ass.

Gerelateerd

  • Extreme inkomensverschillen in Turkije

  • Verzacht de huid van je kindje na een insectenbeet

  • In de spotlight: Diana Renfurm van Wij Scheiden

  • In de spotlight Investor Tamara Obradov